SmartTID

Enkel og effektiv tidsregistrering

SmartTID holder øje med arbejdstiden for dig og dine medarbejdere. Systemet erstatter de klassiske daglige timesedler, så du slipper for at beregne løngrundlag til lønssystem, holde manuel styr på arbejdstid, overtid, sygefravær, ferie m.v. SmartTID holder styr på det hele for dig. Dine medarbejdere stempler nemt ind og ud via smartphone, tablet, TAG-læser, pc eller fastmonteret panel.

SmartTID er en fleksibel løsning til din virksomhed, der kun fakturerer ud fra dit faktiske forbrug. De mest gængse transportoverenskomster er allerede opsat i SmartTID som standard.

Smarttid stempling

 

Det eneste du skal gøre, er at kontrollere og godkende de registrerede tider inden næste lønkørsel. SmartTID giver dig et klart overblik over dine medarbejdere og de tider, de har registreret.

 

SmartTID giver dig samtidig mulighed for at registrere på flere parametre i forbindelse med at stemple ind og ud. Hver medarbejder oprettes med en normtid. Herfra beregner SmartTID hvornår der skal udbetales overtid og opspares til afspadsering.

 

Via systemet kan du også give en besked til samtlige medarbejdere eller blot en enkelt. Din administrative byrde lettes, og SmartTID lader dig hurtigt skabe et overblik over de opgaver, dine medarbejdere har registreret.

 

Du udnytter GPS’en i dine medarbejderes telefon så du nemmere kan dokumentere overfor kunder og myndigheder.  

 GPS-eksempel i SmartTID

 

Når du kontrollerer dine medarbejderes arbejdstid, vises de på en linje med grøn, gul eller rød smiley. Med den grønne smiley er alt som det skal være, gul betyder at der kan være uregelmæssigheder, og ved rød har medarbejderen eksempelvis helt glemt at stemple ind eller ud. 

 

Tidskontroleksempel i SmartTID

 

Når du har godkendt arbejdstiderne, opretter SmartTID en lønfil, der nemt sendes videre til dit lønsystem. Så slipper du for de tidskrævende og til tider fejlbehæftede manuelle indtastninger. 

 

SmartTID holder øje med tiden for dig og dine medarbejdere. Du får et klart billede af dine medarbejderes tidsforbrug, så du kan udnytte alle fordelene ved elektronisk dataindsamling og integration.

Hjemmesiden anvender cookies. Vi bruger dem primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies. Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her

close