ITD Mobilet

 

Abonnementer


Vi transporterer dine samtaler

Telefoni tilpasset transportbranchen, fleksibel og nem at forstå.

 

***   Se mere på mobilet.dk   ***

 

Fordele med Mobilet:

  • Fri tale, alle kaldsretninger i hele EU fra blot kr. 39,- om måneden
  • Telia / Telenor netværk
  • Mulighed for at op- og nedgradere datapakke for én måned ad gangen
  • Binding er kun løbende måned
  • Service, support og fakturering direkte fra ITD

 

Desuden ny ren mobilløsning, Touchpoint. Den nye, forbedrede og skalerbare platform er app-baseret. Kan også tilgås fra Selvbetjening. Med denne løsning kan I selv bestemme, hvem der skal kunne besvare hovednummeret, se hvem der er ledig/optaget, melde jer ind og ud efter behov, have åbne-lukketider, velkomsthilsen og meget mere.

 

ITD Mobilet prisark

ITD Mobilet Bestillingsblanket

Lande inkluderet i; Norden, Baltikum og EU                                                    

 

 

Glad kunde hos Mobilet, Michael fra Løgumkloster Vognmandsforretning, udtaler:

- Jeg fik lavet et teletjek og valgte derefter Mobilet, fordi den rene mobilløsning passer til min hverdag. Samtidig faktureres Mobilet direkte fra ITD og hver måned, når jeg får fakturaen, er jeg en glad mand, fordi min telefonregning er halveret.

Ud over besparelsen er jeg yderst godt tilfreds med servicen på Mobilet. Det er nemt at justere mine abonnementer.

 

Touchpoint


...er Telia's navn for et mobilt omstillingsbord. Med Touchpoint kan I styre virksomhedens hovednummer, fordele opkald, se status på kollegaer og meget mere. 

 

 

Svargruppe

 

En svargruppe er, som navnet antyder, en gruppe der svarer kald på et bestemt nummer. Det kan eksempelvis være hovednummeret, en bestemt afdeling i virksomheden eller måske for at svare kald til en bestemt person. 

Via en enkel administrationsside kan I eksempelvis definere åbningstider, velkomstbeskeder og hvem der skal svare kald. 

 

 

En svargruppe kan også udvides til menuomstilling, så kald kan styres direkte til den rette afdeling eller bruger.

 

 

Touchpoint App

 

Via Touchpoint app'en kan en bruger angive om vedkommende er tilgængelig, er til frokost, i et møde eller måske endda har fri. Systemet styrer herefter helt automatisk svargruppen og det af administrator definerede ringemønster. Men bare rolig - administrator kan vælge at få en notifikation, hvis der ikke er ledige medlemmer i svargruppen.

En bruger af app'en kan også bruge den til let at omstille et kald til en kollega.

 

 

 

Hent og prøv app'en her;

 

   

 

Vejledninger

 

Touchpoint kan rigtig mange ting, så I er velkommen til at kontakte os for at høre næremere. Her er et par vejledninger hvis I allerede har Touchpoint.

 

Til medarbejder med Touchpoint mobil app

Til administrator med Touchpoint mobil app                                                      

 

Verdenspakker


Med World roamingpakken får du 15 timers tale og
20GB data inden for de inkluderede lande i pakken.
Det kan du bruge til at:


• Foretage opkald fra et land i pakken til Danmark
• Ringe lokalt i et land i pakken
• Ringe mellem landene i pakken
• Ringe fra Danmark til lande i pakken
• Modtage opkald når du opholder dig i et land i pakken
• Sende sms/mms fra et land i pakken til Danmark
• Sende sms/mms lokalt i et land i pakken
• Modtage sms/mms mens du opholder dig i et land i pakken
• Bruge data når du opholder dig i et land i pakken

 

 

Se mere på www.mobilet.dk

 

 

Opgradering af Telias netværk


Telia påbegynder i 2021 en opgradering af det nyere og mere effektive 4G netværk, og på sigt 5G netværk. I den forbindelse udfases 3G netværket, for at øge kapaciteten og forbedre talekvalitet på det nye netværk.

Udfasningen af 3G netværket sker gradvist fra april 2021.

Nedenfor er en oversigt over forskellige situationer, og hvilke konsekvenser de kan få. Dokumentet indeholder også en generel FAQ.

 

De fleste vil ikke bemærke nedlukning af 3G-netværket, men enkelte bør skifte udstyr. Det er, som en tommelfinger-regel, typisk hvis udstyret er mere end 5-6 år gammelt. Vi har lavet en tabel, der viser de mest almindelige telefoner der teknisk set ikke bliver berørt.

 

Hvilke situationer opstår med hvilket udstyr? inkl. FAQ

Aktuelle telefoner der understøtter tale over 4G (VoLTE)                               

 

Betingelser


 

ITD Mobilets generelle betingelser                                                   

 

Kundeservice


Telefon: +45 2858 7000

Mail: tele@itd.dk

 

Rikke Beck

+45 7430 3384

ra@itd.dk

Morten S. Allerelli

+45 7430 3373

msa@itd.dk

Britta Toft Pfeiffer

+45 7430 3385

btp@itd.dk

 

 

Udfasning af 3G-net


Telia udfaser 3G-nettet.

Det sker gradvist for at give plads til maksimal udnyttelse af de nyere og mere effektive 4G- og 5G-netværk.

De fleste vil ikke bemærke nedlukningen af 3G-netværket, men enkelte bør skifte til nyt udstyr, telefoner eller dataterminaler, der understøtter 4G-tale og 4G-data.

 

Nærmere beskrivelse samt FAQ omkring udfasning af 3G-netværket                  

Liste med telefoner der kan håndtere VoLTE