Mobilet
Abonnementer
Telefoni tilpasset transportbranchen, fleksibel og nem at forstå.
*** Se mere på mobilet.dk ***
Fordele med Mobilet:
- Fri tale, alle kaldsretninger i hele EU fra blot kr. 39,- om måneden
- Telia / Telenor netværk
- Mulighed for at op- og nedgradere datapakke for én måned ad gangen
- Binding er kun løbende måned
- Service, support og fakturering direkte fra ITD
Desuden ny ren mobilløsning, Touchpoint. Den nye, forbedrede og skalerbare platform er app-baseret. Kan også tilgås fra Selvbetjening. Med denne løsning kan I selv bestemme, hvem der skal kunne besvare hovednummeret, se hvem der er ledig/optaget, melde jer ind og ud efter behov, have åbne-lukketider, velkomsthilsen og meget mere.
ITD Mobilet Bestillingsblanket
Glad kunde hos Mobilet, Michael fra Løgumkloster Vognmandsforretning, udtaler:
- Jeg fik lavet et teletjek og valgte derefter Mobilet, fordi den rene mobilløsning passer til min hverdag. Samtidig faktureres Mobilet direkte fra ITD og hver måned, når jeg får fakturaen, er jeg en glad mand, fordi min telefonregning er halveret.
Ud over besparelsen er jeg yderst godt tilfreds med servicen på Mobilet. Det er nemt at justere mine abonnementer.
Touchpoint
...er Telia's navn for et mobilt omstillingsbord. Med Touchpoint kan I styre virksomhedens hovednummer, fordele opkald, se status på kollegaer og meget mere.
Svargruppe
En svargruppe er, som navnet antyder, en gruppe der svarer kald på et bestemt nummer. Det kan eksempelvis være hovednummeret, en bestemt afdeling i virksomheden eller måske for at svare kald til en bestemt person.
Via en enkel administrationsside kan I eksempelvis definere åbningstider, velkomstbeskeder og hvem der skal svare kald.
En svargruppe kan også udvides til menuomstilling, så kald kan styres direkte til den rette afdeling eller bruger.
Touchpoint App
Via Touchpoint app'en kan en bruger angive om vedkommende er tilgængelig, er til frokost, i et møde eller måske endda har fri. Systemet styrer herefter helt automatisk svargruppen og det af administrator definerede ringemønster. Men bare rolig - administrator kan vælge at få en notifikation, hvis der ikke er ledige medlemmer i svargruppen.
En bruger af app'en kan også bruge den til let at omstille et kald til en kollega.
Hent og prøv app'en her;
Vejledninger
Touchpoint kan rigtig mange ting, så I er velkommen til at kontakte os for at høre næremere. Her er et par vejledninger hvis I allerede har Touchpoint.
Til medarbejder med Touchpoint mobil app.
Til administartor med Touchpoint mobil app.
Verdenspakker
Med World roamingpakken får du 15 timers tale og
20GB data inden for de inkluderede lande i pakken.
Det kan du bruge til at:
• Foretage opkald fra et land i pakken til Danmark
• Ringe lokalt i et land i pakken
• Ringe mellem landene i pakken
• Ringe fra Danmark til lande i pakken
• Modtage opkald når du opholder dig i et land i pakken
• Sende sms/mms fra et land i pakken til Danmark
• Sende sms/mms lokalt i et land i pakken
• Modtage sms/mms mens du opholder dig i et land i pakken
• Bruge data når du opholder dig i et land i pakken
Se mere på www.mobilet.dk
Kundeservice
Telefon: +45 2858 7000
Mail: tele@itd.dk
Rikke Beck +45 7430 3384 |
Morten S. Allerelli +45 7430 3373 |
Britta Toft Pfeiffer +45 7430 3385 |